Dijital Pazarlama

Ürün ve hizmetleriniz için potansiyel müşterilerinizi ve satışlarınızı arttırmaya yönelik çözümler.

Dijital Pazarlama Nedir?


Dijital Pazarlama, elektronik ortamda ürün ve hizmetlerinizi tanıtabileceğiniz, günümüz teknolojisinde geleneksel medyaya göre çok daha avantajlı ve tercih oranı yüksek pazarlama yöntemidir.

Türkiye nüfusunun %50'si interneti aktif olarak kullanmaktadır.

Bu veri günümüz pazarlama yöntemlerindeki dönüşümün sebebini açıkça ortaya koyuyor. Dijital pazarlamayı önemsemeyen küçük veya büyük ölçekli işletmeler rekabette pazardaki rakiplerine göre daha geri plana düşer.

Televizyon, radyo, gazete, dergi, billboard gibi reklam araçlarının tümü geleneksel medyayı oluşturur. Geleneksel medyadaki reklam bütçeleri bildiğiiz üzere oldukça yüksektir. Ayrıca bu medya araçları günümüz teknolojisindeki dijital medya araçlarındaki gibi çok daha geniş bir kitleye ulaşamaz. Dijital medya ile daha düşük bütçeler ile doğrudan hedef kitlenize ulaşarak daha fazla dönüşüm sağlayabilirsiniz.

Dijital Pazarlama Araçları


İnternet kullanım oranının her geçen gün artması ile birlikte, kullanıcılar alışverişlerini internet üzerinden yapmaya, en önemlisi alışveriş kararı vermeden önce internet üzerinde sıkı bir araştırma yapmaya başladılar.

Google Ads, arama motoru optimizasyonları, sosyal medya platformları, e-mail hizmetleri ve web siteleri dijital pazarlamaya olanak sağlayan internetin bize sunduğu olanaklardandır.

Web Sitesi

Web Sitesi

Kişi ya da kurumları tanıtmak için hazırlanan çevrimiçi(online) sistemlere web sitesi denmektedir. Ürün veya hizmetlerinizi web siteniz üzerinden sunmanız, kullanıcılara güven verecektir ve web sitesi dijital pazarlamanın temelini oluşturur.

Seo

Seo

Arama motorları için yapılan tüm iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Teknik kriterleri yerine getirerek web sitesinin değerini arttırmak, arama sonuçlarında üst sıralara çıkmak ve ziyaretçi kazanmayı amaçlamaktadır.

Google Ads

Google Ads

Daha önceki adı ile Google Adwords olarak anılmaktadır. Ürün, hizmet veya içeriklerinizin hedef kitlenize belirlediğiniz anahtar kelimeler ile ulaştırılmasını sağlar. Google Ads geri dönüşümü en hızlı olan dijital pazarlama aracıdır.

Sosyal Medya

Sosyal Medya

Günlük hayatın bir parçası haline gelen sosyal medya platformlarında yapılan pazarlama faaliyetleridir. Hedef kitlenize ve amacınıza göre belirlenen platformda yapılan sosyal medya reklamları özellikle marka bilinirliğinizi arttıracaktır.

E-Mail Marketing

E-Mail Marketing

Hedef kitlelere ulaşmak adına yapılan bildirim ve tanıtımlarda email aracı kullanılarak yapılan pazarlama faaliyetidir. Periyodik bir şekilde yürütülmesi gereken bu yöntem, işlevsel emaillerin kullanılması ile büyük avantajlar sağlar.

Dijital Pazarlamanın Avantajları Nelerdir?


  • Dijital pazarlama araçları ile oluşturulan kampanyaların en büyük avantajı geri dönüşlerin gerçek zamanlı olarak takip edilebilmesidir.
  • Geleneksel pazarlama yöntemlerinde reklamınızı kaç kişinin gördüğünü ve bunun ne kadarının satışlara yansıdığını görmek mümkün değilken, dijital pazarlama yöntemlerinde tüm sonuçlara detaylı bir şekilde ulaşılabilir.
  • Dijital pazarlamada reklam kampanyalarına geri dönüşlerin ne şekilde olduğu görünebildiği için elde edilen sonuçlara göre yeni stratejiler belirnebilir.
  • Geleneksel pazarlama yöntemlerinin bütçeleri oldukça yüksektir. Ancak dijital pazarlamada düşük bütçelerle daha fazla geri dönüşüm elde edilebilir.
  • Günümüzde internetin yaygın olarak kullanılması ile dijital pazarlama bir gereklilik halini almıştır. Geleneksel medyadan vazgeçmeyen markalar, tüketici güveni konusunda problem yaşamaktadır.
Hazırsanız hemen başlayalım.
teklif al